پیام مهمی که این تصویر به جهان مخابره کرد

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

چندماهیست که جریانی در داخل و خارج دست در دست هم تلاش دارد که نشان دهد جمهوری اسلامی از مقاومت و آرمانهای بلند خود خسته شده در برابر تحریم ها کم آورده و می خواهد با یک بهای مناسب با دشمنان معامله کرده و با فراموشی اهداف اولیه  و کنار آمدن با قدرت های جهانی دوران جدیدی را آغاز کند ، این جریان ، تحولات دیپلماتیک چندماهه اخیر و تعبیر " نرمش قهرمانانه" امام خامنه ای را در همین راستا تبلیغ کرده و انتظار داشت تا به خیال خام خود با ایجاد یک موج اجتماعی به رویای خود دست یابد.

از روزی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ، خمینی کبیر(ره) انقلاب خود را در کوچه پس کوچه های قم آغاز کرد ، یارانش به خوبی دریافتند که افق دید این پیر روشن ضمیر مرزهای خاکی را در نوردیده و سراسر کره خاکی را نشانه رفته است ، آری روح ملکوتی روح الله جز با نجات مردم سراسر زمین آرام نمی گرفت آرمان بلندی که اسلام به کرات  در احادیث و ادعیه و معارف خود تحت عنوان " ظهور" و "حاکمیت جهانی اسلام " به پیروان خود تعلیم داده و آنان را برای زمینه سازی و رسیدن به آن ترغیب کرده است و این روح و اراده خدا بود که در کالبد انسانی الهی این فرایند مقدس را آغاز کرده بود.

 

 

کمتر مناسبتی را می توان یافت که حضرت امام(ره) به نوعی به آرمان مبارک ظهور و زمینه سازی برای آن اشاره نکرده و مردم و مسئولین را برای رسیدن به این قله رفیع و مبارک تشویق نکرده باشد. صدور دهها و صدها جمله ماندگار از امام امت پیرامون این حقیقت و لزوم تلاش برای رسیدن به آن دوست و دشمن را مطمئن کرده که انقلاب اسلامی در حرکت صحیح خود هیچ گاه از این هدف والا که هدف غایی آن است ، کوتاه نخواهد آمد و بدون آن ابتر و بی نتیجه خواهد ماند.

هرچند در طی سالهای پس از رحلت امام این آرمان چون بسیاری از آرمانهای انقلاب اسلامی تا حدود زیادی توسط مسئولین مغفول ماند و تنها خلف صالح امام پرچمدار آن بود اما به جرات می توان گفت در طی 8 سال گذشته ، دولت مردان با اقتدای به ولایت ، پررنگ تر و موثرتر از سالهای اولیه انقلاب ، به ترسیم هدف نهایی انقلاب پرداختند و در حد توان ، زمینه و لوازم آن را فراهم کردند.

این حرکت تاریخی در میان دوستان و دشمنان دو تاثیر متفاوت داشت ، از یک سو شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان اسلام  با الهام گیری از موج جدید انقلاب در ایران ، موج بیداری اسلامی در خاورمیانه را به راه انداختند که هرچند تا حدودی با تلاش پرهزینه استکبار در برخی کشورها مهار شد اما توانست به نتایج درخشانی دست یافته و اینک نیز همچون آتش زیر خاکستر در انتظار موج بعدی تحولات باشد.

از سوی دیگر دشمنان که در سالهای پس از امام (ره) به تغییر از درون نظام دلخوش کرده بودند با آغاز موج جدید انقلاب در سال 84 و تداوم آن راه چاره را در اجرای شیوه های خشن تری چون کودتای مخملین ، تحریم های فلج کننده و حتی حمله نظامی دیدند که به لطف خدا و تلاش شبانه روزی و شهامت مسئولین و مقاومت مردم نتوانستند به هدف برسند ، هرچند اجرای تحریم های فلج کننده از یک سو و تخریب ها و کارشنکنی های شبانه روزی بر سر راه دولت گذشته توسط برخی جریانات داخلی بخشی از مردم را به گروهی که مدعی سیاست ورزی عاقلانه تری در برابر استکبار برای رفع تحریم ها و اداره بهتر کشور بودند ، متمایل کرد و موجب پیروزی آنها در انتخابات گذشته شد اما در ورای جریان پیروز انتخابات گذشته ، جریان فتنه و سازش نیز توهم پیروزی داشته و دارد.

جریان مذکور از یک سو و شبکه خبری بین المللی استکبار از سوی دیگر،  تلاش می کنند تا با قدرت رسانه ای خود ، دیپلماسی نرم دولت کنونی و نرمش قهرمانانه امام خامنه ای را در راستای کوتاه آمدن از اصول اولیه انقلاب ، کنار آمدن با قدرتهای جهانی و زندگی تحت سیطره آنها  و کنار گذاشتن هدف بزرگ تشیل حکومت بزرگ اسلامی تبلیغ نمایند تا جایی که همگان شاهد بودند که رسانه غربی که در حسرت یه جمله یا اشاره یا نرمش در بیانات بسیار مهم امام خامنه ای در طی روزهای گذشته بودند به ناچار مجبور به تحریف بیانات معظم له در راستای خواب پریشان خود شدند.

اما بحث اصلی این  نوشته ، نمای بسیار زیبا و پرمعنای جایگاه سخنرانی امام خامنه ای درنشست تجدید عهده فرماندهان بسیج می باشد، جملات و عباراتی تاریخی که به تنهایی رشته های چندماهه دشمنان داخلی و خارجی را پنبه کرد و بار دیگر بشارتها و آرمانهای امام خمینی ، امام خامنه ای و انقلاب اسلامی را به صورت زنده در برابر چشم دهها میلیونها نفر در سراسر جهان قرار داد.

به یقین تمام کسانی که در طی ماههای گذشته تحولات ایران اسلامی را با دقت زیر نظر دارند به خوبی این پیام های روشن را گرفتند و دریافتند نه تنها جمهوری اسلامی بر خلاف تبلیغات دروغین داخلی و خارجی از آرمانهای بلند و اصول اولیه خود دست نکشیده که تجمع 50 هزار نفری بیعت عاشورایی فرماندهان بسیجی برای ایستادگی و مقاومت تا سرحد جان برای رسیدن به این آرمانها را باید مانور مردمی باشکوهی دانست که دوستان را دلگرم و امیدوار و دشمنان را دلسرد و مایوس کرد.

دوستان و دشمنان دریافتند که جمهوری اسلامی هنوز پرچم تمدن نوین اسلامی را با افتخار بر دوش دارد و در اندیشه برپایی حکومت جهانی اسلام به کمک بسیجیان جهان اسلام است.

بازتعریف عبارت نرمش قهرمانانه توسط امام خامنه ای در این نشست پرشور و تاکید مجدد و چندباره معظم له بر تشکیل تمدن نوین اسلامی  نشان داد که  علی رغم تبلیغات دروغین  نظام سلطه و مزدوران داخلی شان نه تنها جبهه حق از رسیدن به آرمانها و اهداف بزرگ خویش مایوس نشده  که خود را در یک قدمی رسیدن به آنها می بیند و حاضر است در این راه مقدس هرگونه هزینه ای را تحمل کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 آذر 1392برچسب:,

] [ 13:43 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه